Klacht Klarna AB: Dubbele betaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535959
Gebruiker
Boze moeder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op oudjaarsdag 2020 kregen wij onze nieuwe tv plus ophangbeugel , 1 jan 2021!netjes betaald . Nu zeggen ze dat ik niet heb betaald , dus bewijs mateiaal opgestuurd maar nee hoor steeds weer een aanmaning en dreigen met deurwaarder . Nou kom maar op . Ga nu zelf een advocaat in handen nemen . Hoe kan het dat je zo’n groot bedrag dubbel moet betalen . En nee ik heb geen geld terug gekregen . Gewoon schandalig . Ik besteld nooit weer iets online .

De oplossing

Dit geheel uit het systeem halen , jullie weten donders goed dat ik heb betaald . Maar nog een zo’n brief / kennisgeving en ik zet de advocaat in . En nee ik ga niet weer alles opsturen , span iemand anders voor je karretje . Jullie hebben alles al

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo,

    Natuurlijk zou ik het graag voor je nakijken maar zonder gegevens is dat niet mogelijk.

    Mijn advies is toch om wel contact met onze klantenservice op te nemen.

    Je kunt met onze klantenservice chatten via de Klarna app of via https://app.klarna.com/login. Of je belt ze even op 020 808 2852.
    Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag voor je klaar van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Ons chatteam is 24/7 bereikbaar.

    Je kunt een willekeurige bestelling selecteren en daarna eventueel aangeven dat het ergens anders over gaat, wanneer je vraag niet over een zichtbare factuur gaat.

    Heb je het gebruikte bankrekeningnummer gecontroleerd?
    Wanneer je het juiste nummer hebt gebruikt moet de betaling te traceren zijn.

    Een fijne dag!

    Groet,
    Marleen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boze moeder
Datum
Uiteindelijke oplossing
De incasso uit het systeem halen , want ik ga echt niet twee maal betalen terwijl ik er maar 1 heb . Maar ga wel juridische stappen ondernemen . Ik vind dit niet normaal
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen