Klacht Klarna AB: Facturen die Klarna heeft aangemaakt zijn niet in te zien, nooit de kans gehad om te betalen
Details
Klacht
Mijn moeder heeft iets besteld en ervoor gekozen om te betalen met Klarna.Ze heeft de facturen die Klarna heeft aangemaakt niet ontvangen. Niet in de applicatie. Niet per mail. Niet in de spambox. Ze heeft nooit de mogelijkheid gehad om de initiële rekening te betalen. Nog steeds is factuur of rekening niet in te zien via de Klarna app als ze inlogt. Ze ziet alles van haar account maar nul te betalen en nul facturen.
Bij contact met klantenservice van Klarna konden ze ons niet helpen. Uiteindelijk sturen ze een incassobureau die ten onrechte nog meer geld vraagt. Klarna zegt dat we het contact moeten zoeken met Coeo Incasso.
Klacht ingediend bij Coeo Incasso, die hebben de zaak onvoldoende uitgezocht. Ze sturen de facturen die Klarna heeft aangemaakt maar niet naar mijn moeder heeft verstuurd. Onterecht zijn ze het geld bedrag aan het innen.
Gewenste oplossing
Ik wil dat ze uitzoeken hoe dit zo heeft kunnen gebeuren. Het aanmaken van facturen is een (semi)automatisch proces. Hoe kan het dat mw. in kwestie haar facturen niet in kan zien via de applicatie maar zij wel?!Hebben ze het naar iemand anders gestuurd? Wat gaat er mis?
Verder wil ik graag dat ze hun excuses aanbieden aan mijn moeder en de rest van het bedrag die ze ten onrechte hebben gekregen via het incassobureau terug betalen zo snel mogelijk.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.