Klacht Klarna AB: factuur en inloglink ontvang ik niet

Klachtnummer
# 441197
Gebruiker
Gebruiker1573548334
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg inloglink niet binnen op mijn mail adres. Alles is gecontroleerd met klarna, alle gegevens kloppen. Factuur krijg ik ook niet binnen. Zojuist contact gehad met klarna hierover en prompt krijg ik wel de mail binnen met de vraag hoe ik het contact met de klantenservice heb ervaren.?!

De oplossing

Zorgen dat ik de facturen weer ontvang en dat de inloglink weer verstuurd gaat worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,

    Wat een vervelende situatie.
    Als je de inlog e-mails niet ontvangt, kan dat te maken hebben met de spamfilter van je e-mailadres. Sommige e-mailproviders hebben een zeer strenge spamfilter, waardoor het mogelijk is dat onze e-mail in de spam folder terecht komt. Wij willen je dan ook adviseren om een kijkje te nemen in je spamfolder of om in te loggen in je mailbox via een ander e-mailprogramma.

    Mocht het dan alsnog niet lukken, en zijn onze e-mails niet te vinden in je spam folder of ongewenste map, dan kan onze klantenservice samen met je op zoek naar een passende oplossing. Je kunt de contactgegevens van onze klantenservice vinden op www.klarna.com/nl/klantenservice .

    Groet,

    Selwyn

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen