Klacht Klarna AB: geen bestelling geplaats op doe site wish..

Klachtnummer
# 458517
Gebruiker
Roni
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb bij wish iets besteld..maar de bestelling wordt niet geplaats,,heb twee keer geprobeerd,geld wordt wel afgehaald van mn rekening,,,

De oplossing

nou ik zou mn geld terug willen ..

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Roni,

    Als een bestelling mislukt zal de winkel deze normaal gesproken annuleren waardoor er automatisch een terugbetaling gestart zal worden.

    Om dit inhoudelijk voor je na te kijken wil ik je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Hiervoor kan je terecht op https://www.klarna.com/nl/klantenservice/.

    Groet,

    Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen