Klacht Klarna AB: Geen factuur ontvangen, wel aanmaning.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 307326
Gebruiker
E. Sitskoorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Opnieuw geen factuur ontvangen van Klarna. Is niet de eerste keer. Sturen wel direct aanmaning met kosten, die vreemd genoeg wel aankomt op hetzelfde mailadres. Dit is waarschijnlijk hun verdienmodel, gezien het aantal klachten om deze reden.

De oplossing

Breng de zaken op orde en stuur facturen op tijd.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste E. Sitskoorn,

    Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over Klarna.

    Graag willen wij je verder helpen.

    Zou je ons via hello@klarna.nl kunnen informeren over de betalingsomschrijving en je geboortedatum? Dan kijken wij voor je na wat er bij deze factuur gebeurd is.

    Alvast hartelijk dank voor het sturen van de gevraagde informatie.

    Groet, Marleen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Sitskoorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Factuur zou per mail gestuurd worden (ik heb overigens zelf moeten bellen, andere manieren voor contact werken niet) Na zelf gebeld te hebben, nog steeds geen factuur ontvangen maar link om factuur te downloaden en via ideal te betalen. Link werkt niet, ideal ook niet, storing op de pagina. Via webbrowser ingelogd en inloglink ontvangen: deze werkt ook niet, melding dat er iets fout gaat. Dus nog steeds geen factuur.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen