Opgelost door Klarna AB: Geen factuur te vinden in de app maar nu wel extra kosten

Rupsje nooitgenoeg77

Ik heb helemaal geen meldingen om te betalen constant opgelet , want spullen bij Wish gekocht.
Nu heb ik twee aanmaningen liggen plotseling met extra kosten en daarvoor helemaal nergens wat van gehoord en op klarna app was helemaal geen factuur te vinden. Heel raar en zonde van mijn geld op deze manier. 🤨😕

Een reactie geven hoe dit kan en hoe ik die extra kosten weg krijg want het is de app van klarna die klaarblijkelijk niet goed werkt!

Klarna AB
    Beste,

Wat jammer om te vernemen dat je extra kosten hebt gekregen zonder de factuur ontvangen te hebben. Dat willen we natuurlijk voor je gaan nakijken. Om dat te kunnen doen wil ik je vragen ons een email te sturen naar hello@klarna.nl met de betalingsomschrijving en ter verificatie je geboortedatum.

Alvast bedankt en een mooie dag gewenst,

Michel.

Rupsje nooitgenoeg77
De extra kosten zijn geannuleerd. Netjes antwoord gekregen. Kortom helemaal blij. Bedankt voor de goede service👌🏻

Ook een klacht indienen over Klarna AB?