Opgelost door Klarna AB: Geen factuur te vinden in de app maar nu wel extra kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 352853
Gebruiker
Rupsje nooitgenoeg77
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb helemaal geen meldingen om te betalen constant opgelet , want spullen bij Wish gekocht.
Nu heb ik twee aanmaningen liggen plotseling met extra kosten en daarvoor helemaal nergens wat van gehoord en op klarna app was helemaal geen factuur te vinden. Heel raar en zonde van mijn geld op deze manier. 🤨😕

De oplossing

Een reactie geven hoe dit kan en hoe ik die extra kosten weg krijg want het is de app van klarna die klaarblijkelijk niet goed werkt!

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Wat jammer om te vernemen dat je extra kosten hebt gekregen zonder de factuur ontvangen te hebben. Dat willen we natuurlijk voor je gaan nakijken. Om dat te kunnen doen wil ik je vragen ons een email te sturen naar hello@klarna.nl met de betalingsomschrijving en ter verificatie je geboortedatum.

    Alvast bedankt en een mooie dag gewenst,

    Michel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rupsje nooitgenoeg77
Datum
Uiteindelijke oplossing
De extra kosten zijn geannuleerd. Netjes antwoord gekregen. Kortom helemaal blij. Bedankt voor de goede service👌🏻
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen