Klacht Klarna AB: Geen inloglink.

Klachtnummer
# 455094
Gebruiker
Klant#103921
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg geen e-mail toegestuurd als ik mijn e-mail invoer om in te loggen of jullie te contacteren via jullie website (geprobeerd op verschillende browsers) of jullie app. Dit is vervelend aangezien ik niet bij mijn facturen kan.

De oplossing

Ik wil graag dat ik zou kunnen inloggen en dus de inlog link ontvang via mijn e-mail.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Als je de inlog e-mails niet ontvangt, kan dat te maken hebben met de spamfilter van je e-mailadres. Sommige e-mailproviders hebben een zeer strenge spamfilter, waardoor het mogelijk is dat onze e-mail in de spam folder terecht komt. Wij willen je dan ook adviseren om een kijkje te nemen in je spamfolder of om in te loggen in je mailbox via een ander e-mailprogramma.

    Mocht het alsnog niet lukken raden wij je aan contact op te nemen met de telefonische klantenservice. De contactopties kan je vinden op https://www.klarna.com/nl/klantenservice/.

    Groet,

    Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen