Opgelost door Klarna AB: Geen rekening ontvangen, geen herinnering, maar wel een aanmaning!!!

FS

Geen rekening en geen herinnering ontvangen maar wel een aanmaning met 7,50 extra kosten. Net gebeld, 17 wachtende voor u, leuker om de drempel te verhogen en de kosten nog verder op te laten lopen.
Alle e-mailboxen gecontroleerd. Mijn eigen server-logs uitgelezen, er zou een factuur zijn gestuurd op 4 dec 2019. NIETS van waar. Er wordt op een gemakkelijke manier bijverdiend. Op een bedrag van 4,50 nog eens 7,50 aanmaningskosten. Er staan veel gevallen van op het internet.

Nadat ik net gebeld had lag er meteen een enquete in mijn email-box, kijk dan lukt het ze wel opeens.

Ik betaal het openstaande bedrag alleen wanneer aanmaningskosten komen te vervallen.

Klarna AB
    Beste F S,

Bedankt voor je bericht.

Omdat dit een openbaar bericht betreft kunnen we helaas niet inhoudelijk ingaan op deze vervelende situatie.

Wel willen we je meegeven dat wanneer je kiest om een bestelling met Klarna te betalen, de factuur en de eerste herinnering (na 14 dagen) gestuurd worden naar het e-mailadres wat is opgegeven tijdens het bestelproces. Pas bij het uitblijven van een betaling hierna sturen wij een herinnering met extra kosten.

Het kan natuurlijk ook voorkomen dat deze in de spam terecht komen. Het is dan ook aan te raden onze app te gebruiken om zo een overzicht te krijgen van je nog te betalen facturen. We kunnen je trouwens verzekeren dat wij er niet op uit zijn om via deze manier "bij te verdienen".

Omdat we dus niet inhoudelijk op je bericht kunnen ingaan, kunnen we ook niet ingaan op je gewenste oplossing. Daarvoor willen wij je toch nogmaals doorverwijzen naar onze klantenservice. Je kunt trouwens ook 24/7 met onze klantenservice chatten via de app of via https://app.klarna.com/login.

Groet,

Michel

FS
Aanmaningskosten zijn komen te vervallen.

Ook een klacht indienen over Klarna AB?