Klacht Klarna AB: Goederen niet ontvangen

Wendy

Heb goederen niet ontvangen en ze willen toch dat ik betaal

Wil dat de factuur ingetrokken worden dit loopt al bijna 4 maanden en post.nl zegt dat het afgeleverd is ? Zou wel eens willen weten waar want ik heb het niet ontvangen

Klarna AB
    Hi Wendy!

Goed dat je contact met ons opneemt. Wij vinden het natuurlijk vervelend voor je dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen.
    Om in dit geval dan onnodige herinneringen te voorkomen willen wij je adviseren om de factuur te pauzeren.
    Volg de onderstaande stappen om je factuur te pauzeren:

1) Open de factuur in de Klarna app
    2) Scroll helemaal naar beneden
    3) Klik op de knop "een probleem melden"
    4) Geef aan om welke reden je de factuur wilt pauzeren

Zo wordt je betaaldatum tijdelijk gepauzeerd en kun je de levering van je bestelling afwachten. Wij adviseren in dit geval wel contact op te nemen met de webwinkel om te vragen waar je bestelling blijft.
    Mocht de levering gedaan zijn, dan vragen wij je vriendelijk om de pauzering te verwijderen van de factuur. Je zult dan een nieuwe betaaldatum ontvangen.
    Indien de levering niet op tijd gedaan wordt, dan kan het zijn dat onze onderzoeksafdeling gaat kijken wat hier aan de hand is. Zij zullen je in dit geval een e-mail sturen waar je dan op dient te reageren.

Mocht het alsnog niet lukken je factuur te pauzeren, neem dan even contact op met onze klantenservice. Je kunt een chat starten in de Klarna app of via app.klarna.com/login.

Ik ga ervan uit dat ik je voldoende informatie heb gegeven.

Fijne dag.

Groet,
    Selwyn

Wendy
Advies is het op pauze te zetten maar dat lukt niet meer. En wil eigenlijk dat hij helemaal uit mijn betaal lijst word gehaald

Ook een klacht indienen over Klarna AB?