Opgelost door Klarna AB: Graag mijn geld retour

content Opgelost
Mirke07

Klacht defect product en terugbetaling wordt niet opgepakt.

Mijn probleem oplossen. Loopt al maanden. UPS retourmail met info door verkoper laten toesturen. En mijn geld retour. Product was defect geleverd.

Klarna AB
    Beste Mirke07,

Hartelijk dank voor jouw bericht,

Het is bijzonder spijtig om te vernemen dat je een defect artikel hebt ontvangen waarbij een betaling is verricht. Het is goed dat je hiervoor contact met ons opneemt om dit onderwerp onder de aandacht te brengen! Via Klachtenkompas.nl heb ik geen mogelijkheid tot inzage in jouw accountgegevens om dit verder in behandeling te kunnen nemen. Echter, kan ik middels dit schrijven het goed bedoeld advies geven om contact op te nemen met de specialisten van onze Klantenservice om dit onderwerp verder bespreekbaar te maken. Afhankelijk van de status van deze factuur kan er informatie worden gegeven over het online terugbetalingsformulier of dient de factuur in onderzoek te worden genomen met als doel een terugboeking voor jou in orde te maken.

Telefonisch zijn wij bereikbaar via: 020 808 2852 (lokaal tarief). Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 13.00 uur.

Via chatsupport zijn wij 24uur iedere dag bereikbaar: https://www.klarna.com/nl/ (eigen website) of via de Klarna app: https://app.klarna.com/login

Ook heb je de mogelijkheid om het onderwerp te laten beoordelen door onze consumentenombudsman. Indien gewenst (wel te adviseren) kan dit verzoek worden geplaatst via deze link: www.klarna.com/nl/feedback-en-klachten/

De tekst die je hebt meegestuurd in Klachtenkompas.nl mag worden gebruikt bij het melden van een klacht. Deze geeft namelijk een keurige omschrijving weer van de voorgaande- en actuele situatie Vermeld hierbij ook om welke betalingsomschrijving / factuur het zich handelt. Wanneer er meer duidelijkheid of oplossing voorhanden is word je hiervan in kennis gesteld door onze Consumentenombudsman via e-mail. 🙂

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en een fijne donderdag toegewenst,

Met uiterst vriendelijke groeten,
    Patrick.

Ook een klacht indienen over Klarna AB?