Klacht Klarna AB: Gratis geleverde lader

Klachtnummer
# 70548
Gebruiker
Dhr. Peters
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter van 16 heeft een gratis lader aangevraagd bij Karma.
Deze is per post geleverd. Zonder rekening.
Nu komt er een tweede aanmaning waarvan blijkt dat de kabel ineens geld kost met verzendkosten en aanmaningskosten.
Factuur nooit gehad en eerste aanmaning nooit gehad! Uiterst vreemd.

De oplossing

Ik verwacht dat er een creditfactuur komt aangezien er niets 'gekocht' is.

3 reacties

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van uw bericht heb ik u gebeld. Helaas is het niet gelukt om in contact met u te komen.Graag horen wij van u wanneer u tussen 8:00 en 17:00 telefonisch bereikbaar bent.Wanneer u verdere vragen heeft kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.Met vriendelijke groet,
    Jasper Baas
    Servicevertegenwoordiger
    Klarna AB
  2. Auteur
    Dhr. Peters
    Datum
    Beste Jasper, Bedankt voor je reactie. Ik ben normaal gesproken goed bereikbaar. Probeer het maar gewoon nog een keer.Vriendelijke groet,Felix Peters
  3. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,Bedankt voor uw reactie.Aan de hand van uw reactie heb ik telefonisch contact met u opgenomen. In ons gesprek heb ik een oplossing geboden.Met vriendelijke groet,
    Jasper Baas
    Servicevertegenwoordiger
    Klarna AB

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen