Klacht Klarna AB: heb alles geprobeerd maar kan niet inliggen op klarna. ik moet een rekening betalen.

Klachtnummer
# 482478
Gebruiker
Robert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb alles geprobeerd maar kan niet inliggen op klarna. ik moet een rekening betalen.

De oplossing

x

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Robert,

    Hartelijk bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet kunt inloggen.

    Wanneer je wilt inloggen in de Klarna app of op de Klarna website, dan zullen wij een inloglink per e-mail naar je verzenden.
    Als je de inlog e-mails niet ontvangt, kan dat te maken hebben met de spamfilter van je e-mailadres. Sommige e-mailproviders hebben een zeer strenge spamfilter, waardoor het mogelijk is dat onze e-mail in de spam folder terecht komt. Wij willen je dan ook adviseren om een kijkje te nemen in je spamfolder of om in te loggen in je mailbox via een ander e-mailprogramma, dikke kans dat het wel lukt!

    Mocht het dan alsnog niet lukken, neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen inhoudelijk met je meekijken en op zoek gaan naar een gepaste oplossing. Je vindt de contactgegevens van onze klantenservice op www.klarna.com/nl/klantenservice .

    Groet,

    Selwyn

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen