Opgelost door Klarna AB: Hoef toch niet tebetalen als ik niks heb ontvagen

angry Opgelost
Jo9

Heb betaalverzoek gekregen . Voor schoenen die ik nooit ontvangen heb .zou jet betalen via Klara als ik het ontvangen had .was 29,95 ,nu 70,00 bij alektum

Klara moet die Incasso stoppen.
deze mis verstand ,komt geluklig weer goed .hoop ik .bedank voor de hulp lp hoor fijn weekend en vriendelijke groeten j wijs

Klarna AB
    Beste Heer / Mevrouw,

Het genoemde onderwerp is inderdaad te betreuren het betreft hierbij inderdaad een ongelukkige samenloop van omstandigheden die hebben plaatsgevonden waardoor deze openstaande factuur is overgedragen aan Alektum Group.

De overgedragen factuur (en voorafgaande situatie) mag natuurlijk altijd bespreekbaar worden gemaakt met het betreffende incassobureau. Mijn goed bedoeld advies is hierbij om ook contact op te nemen met Klarna om het traject van onze uitgestuurde facturen even door te nemen, want voordat een openstaande factuur wordt overgedragen aan een extern incassobureau wordt er aan onze kant herinneringen uitgestuurd via e-mail en briefpost.

Op het moment dat je een bestelling niet hebt ontvangen (door welke omstandigheden dan ook) doe je er goed aan dit door te geven aan Klarna. Op onze beurt kunnen wij de betreffende factuur pauzeren voor betaling totdat het artikel is geleverd / probleem webwinkel is opgelost.

Telefonisch is Klarna bereikbaar op: 020 808 2852 (lokaal tarief). Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00uur tot 18.00uur en op zaterdag van 09.00uur tot 13.00uur. Via chatsupport (24uur iedere dag bereikbaar) of via de Klarna app via https://app.klarna.com/login.

Een fijn weekend toegewenst,

Met uiterst vriendelijke groeten,
    Patrick.

Ook een klacht indienen over Klarna AB?