Opgelost door Klarna AB: Hoef toch niet tebetalen als ik niks heb ontvagen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 560384
Gebruiker
Jo9
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb betaalverzoek gekregen . Voor schoenen die ik nooit ontvangen heb .zou jet betalen via Klara als ik het ontvangen had .was 29,95 ,nu 70,00 bij alektum

Gewenste oplossing

Klara moet die Incasso stoppen.
Geboden oplossing
deze mis verstand ,komt geluklig weer goed .hoop ik .bedank voor de hulp lp hoor fijn weekend en vriendelijke groeten j wijs
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Heer / Mevrouw,

    Het genoemde onderwerp is inderdaad te betreuren het betreft hierbij inderdaad een ongelukkige samenloop van omstandigheden die hebben plaatsgevonden waardoor deze openstaande factuur is overgedragen aan Alektum Group.

    De overgedragen factuur (en voorafgaande situatie) mag natuurlijk altijd bespreekbaar worden gemaakt met het betreffende incassobureau. Mijn goed bedoeld advies is hierbij om ook contact op te nemen met Klarna om het traject van onze uitgestuurde facturen even door te nemen, want voordat een openstaande factuur wordt overgedragen aan een extern incassobureau wordt er aan onze kant herinneringen uitgestuurd via e-mail en briefpost.

    Op het moment dat je een bestelling niet hebt ontvangen (door welke omstandigheden dan ook) doe je er goed aan dit door te geven aan Klarna. Op onze beurt kunnen wij de betreffende factuur pauzeren voor betaling totdat het artikel is geleverd / probleem webwinkel is opgelost.

    Telefonisch is Klarna bereikbaar op: 020 808 2852 (lokaal tarief). Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00uur tot 18.00uur en op zaterdag van 09.00uur tot 13.00uur. Via chatsupport (24uur iedere dag bereikbaar) of via de Klarna app via https://app.klarna.com/login.

    Een fijn weekend toegewenst,

    Met uiterst vriendelijke groeten,
    Patrick.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen