Klacht Klarna AB: Hoge aanmaningskosten zonder herinneringsmail

zelda

Ze gooien zo 13,50 aanmaningskosten op een bedrag van 20 euro, nooit geen herinneringsmail gehad.

De aanmaningskosten eraf halen..

zelda
    Het blijkt dat de aanmaningsmails in de spambox terecht komen, andere mails niet. Dit lijkt een verdienmodel, mensen zien het niet. Ze geven de schuld aan de provider maar dat klopt niet. Andere mails komen wel in gewone box...
    Klarna AB
    Beste Zelda,

Bedankt voor je bericht.

We vinden het natuurlijk erg vervelend dat de eerste herinnering in de spam terecht is gekomen. We willen je wel meegeven dat dit iets is waar wij geen invloed op hebben. Sommige e-mailproviders hebben een zeer strenge spamfilter, waardoor het mogelijk is dat onze e-mail in de spam folder terecht komt.

Omdat dit een openbaar bericht betreft kunnen wij niet verder inhoudelijk op de situatie ingaan. Daarvoor willen wij je toch nogmaals doorverwijzen naar onze klantenservice. Je kunt 24/7 met onze klantenservice chatten via de app of via https://app.klarna.com/login.

Groet,

Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?