Klacht Klarna AB: Ik heb een GRATIS lader aangevraagd en ontvangen, maar zonder rekening! Opeen incassobureau???

Klachtnummer
# 71886
Gebruiker
Agnes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via Klarna heb ik een oplader aangevraagd. Deze werd keurig thuisbezorgd. Opeens volgt er een 2e herinnering en een incassobureau dreiging erbij. Dit klopt niet hé?
Gratis betekent geen rekening en zeker geen incassobureau. Nu heb ik een incassovordering ontvangen. Wat gaan we hier aan doen. De lader doet het niet eens.
Graag een antwoord

De oplossing

Graag creditering van kosten en de lader mag u terug hebben, omdat ie het toch niet doet.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,Bedankt voor uw bericht. We hebben naar aanleiding hiervan telefonisch contact gehad. In dit gesprek heb ik de zaak verder met u besproken en een oplossing aangeboden. Heeft u verdere vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Jasper Baas
    Servicevertegenwoordiger
    Klarna AB

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen