Opgelost door Klarna AB: ik kan niet betalen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 424408
Gebruiker
koen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb een factuur ontvangen , maar het email adres klopt niet dus ik kan niet betalen, en morgen komen er 16,50 aan aanmaningskosten bij

De oplossing

dat er opnieuw een email naar lc121234@lauwerscollege.nl wordt gestuurd.

3 reacties

  1. Auteur
    koen
    Datum
    zo snel mogelijk aub
  2. Auteur
    koen
    Datum
    zo snel mogelijk aub
  3. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Koen,

    Bedankt voor je bericht.

    Via deze weg kunnen we helaas niet aan je verzoek voldoen. Daarvoor willen wij je graag doorverwijzen naar onze klantenservice.

    Je kunt 24/7 met onze klantenservice chatten via de app of via https://app.klarna.com/login. Mocht dat niet lukken kan je ze ook bellen. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 020 808 28 52. De openingstijden van onze klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 20:00 uur. Ook zijn zij op zaterdag telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 13:00 uur.

    Succes en een mooie dag gewenst.

    Groet,

    Michel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
koen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen