Klacht Klarna AB: IK WIL GRAAG HULP HIER BIJ ,IK GA NIKS BETALEN ,HEB NIKS ONTVANGEN

@

HALLO . Iik had wat bestelling geplaats maar nooit ontvangen wat gebeurt er nu.ik heb wel factuur om te betalen en nu naar incasso bij segoria, ik wil dat u mijn helpt ik ga niks betalen wat ik niet hebt ontvangen,ik heb zo vaak geprobeerd met wish te mailen ook op app maar krijg geen andwt,ik geef u mijn andere mail adres ,mala523@hotmail.com graag op deze u reactie. Rani Baboelal betalings omschrijving nummer laatste no 2449 en 9963 en 9962 deze heb ik nooit en never ontvangen.AUB graag hulp.... Groeten

DEZE BESTELLING AFZIEN,(VERWIJDEREN)

Klarna AB
    Beste R.A.N.I.,

Bedankt voor je bericht.

Dit is natuurlijk een vervelende situatie. Wanneer je je bestelling niet ontvangen hebt is het inderdaad zaak contact op te nemen met de winkel. Om dat te doen bij Wish kan je de stappen volgen zoals uitgelegd op de volgende website https://www.klarna.com/nl/klantenservice/hoe-kom-ik-in-contact-met-wish/.

Je geeft aan dat de factuur inmiddels bij het incassobureau ligt. Dat betekent ook dat de factuur uit onze handen is en dat wij hier geen ondersteuning meer op kunnen bieden. Voor verdere vragen over de factuur en de betaling hiervan zal je contact moeten opnemen met het incassobureau.

Veel succes hiermee en een mooie dag gewenst.

Groet,

Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?