Krijg geen inloglink in de app Online niet Krijg geen factuur
Gewenste oplossing
dat ik kan inloggen en mn facturen kan bekijken
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
Klarna AB
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste Quincyb,
Het is natuurlijk erg vervelend als je niet bij onze app kan inloggen om je facturen te bekijken.
Als je de inlog e-mails niet ontvangt, dan kan dat de maken hebben met de spamfilter van je e-mailadres. Sommige e-mailproviders hebben een zeer agressieve spamfilter, waardoor het mogelijk is dat onze e-mail in de spam folder terecht komt. Wij willen je dan ook vriendelijk verzoeken om een kijkje te nemen in je spamfolder of om in te loggen in je mailbox via een ander mailprogramma.
Mocht je onze inlog e-mail alsnog niet gevonden hebben, dan willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken wat hier aan de hand is. Je kunt onze klantenservice bereiken via 020-8082852.
Met vriendelijke groet,
Michel
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Klarna AB?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.