Opgelost door Klarna AB: Ik wil kunnen inloggen en mijn facturen inzien maar dat lukt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 409308
Gebruiker
Quincyb
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Krijg geen inloglink in de app
Online niet
Krijg geen factuur

Gewenste oplossing

dat ik kan inloggen en mn facturen kan bekijken
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Quincyb,

    Het is natuurlijk erg vervelend als je niet bij onze app kan inloggen om je facturen te bekijken.

    Als je de inlog e-mails niet ontvangt, dan kan dat de maken hebben met de spamfilter van je e-mailadres. Sommige e-mailproviders hebben een zeer agressieve spamfilter, waardoor het mogelijk is dat onze e-mail in de spam folder terecht komt. Wij willen je dan ook vriendelijk verzoeken om een kijkje te nemen in je spamfolder of om in te loggen in je mailbox via een ander mailprogramma.

    Mocht je onze inlog e-mail alsnog niet gevonden hebben, dan willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken wat hier aan de hand is. Je kunt onze klantenservice bereiken via 020-8082852.

    Met vriendelijke groet,

    Michel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen