Klacht Klarna AB: Incassovordering

An van der Hilst

Hoofdsom 2,95 , extra kosten + hoodsom 19,45 .
Teruggestuurd artikel bij V&D , waardoor ik dacht dat ook deze factuur vervallen
was, Kosten 2,95 en meer dan 300% erbij.
Vind dit onaanvaardbaar, graag een kwijtschelding van dit absurde bedrag.

Factuur 514102873537693282 Graag compensatie van dit absurde bedrag .

Klarna AB
    Beste mevrouw/meneer,Uit uw bericht begrijp ik dat u niet op de hoogte was van de retourkosten die de V&D in rekening brengt waardoor u een herinnering met extra kosten heeft ontvangen.Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd met de oplossing die wij u hebben geboden.Neem in de toekomst graag contact met ons op als u vragen heeft. Wij helpen u graag verder. Op www.klarna.nl vindt u al onze contactgegevens terug.Ik wens u een prettige dag.Groet, Vera
    An van der Hilst
    Ben wel benaderd door Klarna. de kosten zouden na een
    onderzoek teruggestort worden. Was daar zeer tevreden over.
    Heb echter daarna niets meer vernomen. Ook geen mail over verdere afhandeling zoals beloofd.
    Klarna AB
    Beste mevrouw/meneer,Naar aanleiding van uw reactie heb ik telefonisch contact met u opgenomen om de situatie nogmaals te bespreken.Ik ben blij om te vernemen dat ik u meer duidelijkheid heb kunnen bieden en u naar tevredenheid heb kunnen helpen. Zoals ik heb vermeld in ons telefoongesprek, komen wij zo snel mogelijk bij u terug.Ik wens u een prettige dag. Groet, Vera
    An van der Hilst
    Bedankt Klarna, voor de prima service na melding van mijn klacht

Ook een klacht indienen over Klarna AB?