Opgelost door Klarna AB: Kan niet inloggen voor de zoveelste keer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 501924
Gebruiker
Tonnie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan voor de zoveelste keer niet inloggen, meerdere keren daarvoor gebeld met klarna, ze zeiden telkens t zelfde, blokkade op mijn account. Hun deden 1keer en ik kon weer inloggen. T probleem is dus das klarna je account blokt zodat je niet kunt inloggen, met t risico,s boetes op te lopen doordat je oude tekeningen niet kunt betalen. Nu weer kan ik niet inloggen. Ik moet dus weer bellen. Heel erg vervelend.

De oplossing

Mijn account deblokkeren zodat ik weer kan inloggen

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Tonnie,

    Ontzettend vervelend dat je niet kunt inloggen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

    Indien je problemen hebt met inloggen in de Klarna app, is het van belang dit met onze klantenservice te bespreken. Zij kunnen je hier inhoudelijk mee helpen en zoeken naar een gepaste oplossing.

    In deze kwestie verzoeken wij je vriendelijk nogmaals een inlogpoging te doen. Kun je alsnog niet inloggen, kijk dan even op www.klarna.com/nl/klantenservice voor de contactgegevens van onze klantenservice.

    Wellicht een tip, mocht je weer kunnen inloggen, je kunt onder Mijn Klarna > Instellingen ook een PIN-code of vingerafdruk instellen. Zo hoef je niet meer in te loggen aan de hand van de bevestiging e-mails.

    Een ontzettend prettige dag gewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Selwyn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonnie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kan gelukkig weer inloggen. Goed opgelost, toppie
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen