Klacht Klarna AB: Kan niet inloggen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 457576
Gebruiker
Tonnie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan niet inloggen, alles al geprobeerd, ook meerdere keren klarna aangeschreven, dan zeggen ze binnen 24 uur antwoord, maar je vermoed t al, ik hoor niks meer, ik heb openstaande rekeningen waar ik nu niet bij kan. Ik zie ook dat enorm veel mensen dit probleem hebben, met als gevolg straks een boete, die ik uiteraard niet betaal. Ik hoop dat klarna bij deze er wat aan gaat doen.

De oplossing

Oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat ontzettend vervelend dat je niet kan inloggen. Mochten de problemen aanhouden en moet je inderdaad facturen betalen is het aan te raden contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken wat hier aan de hand is en je helpen dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

    De contactgegevens waaronder een telefoonnummer kan je vinden op https://www.klarna.com/nl/klantenservice/.

    Veel succes en een mooie dag!

    Groet,

    Michel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonnie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contact opnemen met klarna, maar ze weten echt wel wat er aan de hand is, zeker, omdat heel veel mensen t zelfde probleem hebben met inloggen. Klarna moet dit gewoon met spoed oplossen. Ik heb meerdere keren contact gelegd via mail, krijg dan wel mail terug dat ik binnen 24 uur antwoord zou krijgen, maar je raad t al. Niks, t gekke is dat ik wel meteen een mail terug ontvang, ivm binnen 24 uur antwoord, waarom lukt inloggen dan niet bij veel mensen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen