Klacht Klarna AB: Kan niet inloggen

sad Niet opgelost
Tonnie

Ik kan niet inloggen, alles al geprobeerd, ook meerdere keren klarna aangeschreven, dan zeggen ze binnen 24 uur antwoord, maar je vermoed t al, ik hoor niks meer, ik heb openstaande rekeningen waar ik nu niet bij kan. Ik zie ook dat enorm veel mensen dit probleem hebben, met als gevolg straks een boete, die ik uiteraard niet betaal. Ik hoop dat klarna bij deze er wat aan gaat doen.

Oplossen

Klarna AB
    Beste,

Bedankt voor je bericht.

Wat ontzettend vervelend dat je niet kan inloggen. Mochten de problemen aanhouden en moet je inderdaad facturen betalen is het aan te raden contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken wat hier aan de hand is en je helpen dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

De contactgegevens waaronder een telefoonnummer kan je vinden op https://www.klarna.com/nl/klantenservice/.

Veel succes en een mooie dag!

Groet,

Michel

Tonnie
Contact opnemen met klarna, maar ze weten echt wel wat er aan de hand is, zeker, omdat heel veel mensen t zelfde probleem hebben met inloggen. Klarna moet dit gewoon met spoed oplossen. Ik heb meerdere keren contact gelegd via mail, krijg dan wel mail terug dat ik binnen 24 uur antwoord zou krijgen, maar je raad t al. Niks, t gekke is dat ik wel meteen een mail terug ontvang, ivm binnen 24 uur antwoord, waarom lukt inloggen dan niet bij veel mensen

Ook een klacht indienen over Klarna AB?