Klacht Klarna AB: kan niet inloggen

Klachtnummer
# 479521
Gebruiker
A. Smits
Datum
1 reactie

Details

De klacht

kan niet inloggen

De oplossing

inloggen via e-mail zoals eerst

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A.Smits,

    Goed dat je contact opneemt, dat is natuurlijk zeer vervelend!

    Als je de inlog e-mails niet ontvangt, kan dat te maken hebben met de spamfilter van je e-mailadres. Sommige e-mailproviders hebben een zeer strenge spamfilter, waardoor het mogelijk is dat onze e-mail in de spam folder terecht komt. Wij willen je dan ook adviseren om een kijkje te nemen in je spamfolder.

    Mocht je de inlog link hier alsnog niet terug vinden, neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en op zoek gaan naar een gepaste oplossing. Je kunt onze klantenservice bereiken op 020 808 28 52 .

    Een fijne dag gewenst.

    Groet,

    Selwyn

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen