Klacht Klarna AB: Kan niet inloggen

K

Ik krijg geen mail om in te loggen, ondanks dat er staat dat deze verstuurd is. Ik heb dit geprobeerd vanaf verschillende apparaten, via Chrome, Safari en de app. Deze mail komt niet, ook niet in spam of ongewenst. Op deze manier kan ik dus ook niet bij mijn rekeningen komen om ze te betalen,

Dat ik wel kan inloggen.

Klarna AB
    Goedemorgen K,

Bedankt voor het delen van je bericht. Heel vervelend dat je momenteel niet kunt inloggen.

In sommige gevallen kan het zijn dat onze bevestigings e-mail verplaatst wordt naar de spam folder van je mailbox. Helaas hebben wij hier weinig invloed in, dit is volledig afhankelijk van de instellingen van de spamfilter door je mailprovider.

Wij willen je vriendelijk verzoeken nog een keer een inlogpoging te doen, mocht het dan alsnog niet lukken om in te loggen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen inhoudelijk met je meekijken en op zoek gaan naar een gepaste oplossing. Je kunt de contactgegevens van onze klantenservice vinden op www.klarna.com/nl/klantenservice .

Een hele mooie dag gewenst!

Groet,

Selwyn

Ook een klacht indienen over Klarna AB?