Klacht Klarna AB: Klantenservice Klarna is onbereikbaar

Klachtnummer
# 272602
Gebruiker
Meerloo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betaling voor verzending is dubbel afgeschreven Na vele mails via de website nog steeds geen reactie. De tarieven om te bellen met de klantenservice zijn zo hoog dat ze uit verhouding zijn ten opzichte van de gewenste oplossing.

De oplossing

Terugbetaling van EUR3.95, aangezien dit ongerechtvaardigde verrijking is voor Klarna nu de dienst slechts eenmaal is geleverd, terwijl er twee keer voor is betaald.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste mevrouw/meneer Meerloo,

    Vervelend om te lezen dat u een dubbele betaling heeft gedaan voor verzending. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u verzendkosten betaald voor artikelen die u niet heeft ontvangen. Natuurlijk wil ik dit voor u onderzoeken. Zou u hiervoor een e-mail willen sturen naar hello@klarna.nl?

    Alvast bedankt voor uw moeite en nog een prettige dag gewenst!

    Groet, Astrid

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen