Klacht Klarna AB: Klarna aanmaning zonder herinnering en incassovordering

Truusje

Ik heb een aanmaning gekregen van Klarna terwijl ik nooit een herinnering heb gehad. De aanmaningskosten bedragen 13,50 euro. De betalingstermijn is zo kort dat ik geen mogelijkheid heb gekregen om de factuur voor de uiterste betalingstermijn te betalen. Want op het moment dat de factuur binnenkomt is het al te laat. Ik heb de factuur alsnog betaald inclusief de onterechte aanmaningskosten (je moet eerst een herinnering krijgen voor je aanmaningskosten hoeft te betalen) En ondanks dat ik het betaald heb krijg ik nu een incassovordering van Segoria en moet ik 40 euro extra betalen. Dat ben ik dus echt niet van plan om te doen. Ik vind dit niet netjes.

Ik wil dat het onterechte incassobedrag wordt kwijtgescholden.

Klarna AB
    Beste mevrouw,Het is zeker niet de bedoeling dat u onterecht incassokosten betaalt.Naar aanleiding van uw bericht heb ik dan ook telefonisch contact met u opgenomen. Ik ben blij dat ik u heb uit kunnen leggen wat we voor u gaan doen. Ik wil u bedanken voor het prettige telefoongesprek en wens u nog een fijne dag.Groet,
    Ginny
    Klarna AB
    Beste mevrouw,Zoals we telefonisch hebben afgesproken, heb ik u zojuist een e-mail gestuurd om uw verzoek af te handelen.
    Ik ben blij dat we tot een oplossing zijn gekomen.Ik wens u een fijne dag.Groet,Ginny

Ook een klacht indienen over Klarna AB?