Klacht Klarna AB: Klarna houdt € 1,95 administratiekosten in. Nu er niet geleverd is komt Klarna dit geld ook niet to

Leo

Ik heb ik november 2019 een bedrag van € 365,45 via Klarna betaald ivm concerttickets Santana, dat inmiddels definitief is afgelast.

Vandaag ontving ik een email van Klarna dat ze mij een bedrag van € 363.50 gaan restitueren. Dat klopt volgens mij niet.

Het door mij destijds betaalde bedrag dient volledig te worden terugbetaald, omdat dat bedrag nu als onverschuldigd betaald moet worden gezien.
Het bedrag van € 365,45 zie ik dan ook graag op mijn rekening teruggestort.
Leo

Omdat Klarna geen emailadres heeft en kennelijk opdie manier van de radar wil blijven vanwege klachten, maar via deze weg het verzoek om restitutie van de nog ontbrekende € 1,95 die Klarna ten onrechte in zijn zak stopt.

Klarna AB
    Hallo Leo,

Bedankt voor dit bericht. Vervelend dat het concert is afgelast!

Wanneer je een bestelling plaatst via Klarna, dan verloopt de facturatie inderdaad via Klarna.
    Er zijn echter wel bepaalde kwesties bij een bestelling welke verantwoordelijkheid blijven voor de webwinkel. Dit zijn de levering, een annulering van je bestelling, retour voorwaarden en productspecifieke informatie.

Mocht het zo zijn dat niet het volledige bedrag retour gemeld is op de factuur, dan heeft de webwinkel het verkeerde bedrag in mindering gebracht op je factuur bij Klarna of worden er kosten toegerekend voor de annulering.

In dit geval is het van belang contact op te nemen met de webwinkel voor verdere verheldering van het retour geboekte bedrag.

Mocht je meer vragen hebben over deze factuur en zou je hier inhoudelijke informatie over willen ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Je vindt de contactgegevens op www.klarna.com/nl/klantenservice .

Een mooie dag gewenst!

Groet,

Selwyn

Ook een klacht indienen over Klarna AB?