Klacht Klarna AB: Klarna houdt € 1,95 administratiekosten in. Nu er niet geleverd is komt Klarna dit geld ook niet to
Details
Klacht
Ik heb ik november 2019 een bedrag van € 365,45 via Klarna betaald ivm concerttickets Santana, dat inmiddels definitief is afgelast.Vandaag ontving ik een email van Klarna dat ze mij een bedrag van € 363.50 gaan restitueren. Dat klopt volgens mij niet.
Het door mij destijds betaalde bedrag dient volledig te worden terugbetaald, omdat dat bedrag nu als onverschuldigd betaald moet worden gezien.
Het bedrag van € 365,45 zie ik dan ook graag op mijn rekening teruggestort.
Met vriendelijke groet,
Leo
Gewenste oplossing
Omdat Klarna geen emailadres heeft en kennelijk opdie manier van de radar wil blijven vanwege klachten, maar via deze weg het verzoek om restitutie van de nog ontbrekende € 1,95 die Klarna ten onrechte in zijn zak stopt.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.