Klacht Klarna AB: Klarna iedeale partner voor oplichters

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522974
Gebruiker
Said
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het is een schande dat klarna zich in laat met malafide bedrijven. Ze fungeren als een geldinzamelaar voor webshops waarvan het regent van klachten over oplichting

De oplossing

Klarna aanspreken om klanten waarvoor ze de betalingen behartigen beter controleren en bij meerdere misstanden samenwerking verbreken

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Said,

    Bedankt voor het delen van je bericht. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met onze diensten.

    Klarna biedt betaalmethoden aan webwinkels aan. Wanneer een webwinkel de Klarna betaalmethoden aanbiedt en je kiest voor onze betaalmethoden, dan verloopt je facturatie via Klarna. De levering, productspecifieke informatie en eventuele retourvoorwaarden blijven de verantwoordelijkheid van de webwinkel.

    Dit gezegd hebbende, wanneer er iets mankeert aan de ontvangen bestelling kan je de factuur inderdaad via onze app pauzeren. Zo krijg je de tijd om tot een oplossing te komen met de webwinkel.

    Mocht je er tijdens de pauzering niet uitkomen met de webwinkel krijg je een e-mail van onze onderzoeksafdeling die je hier dan bij zal assisteren. Zij kijken onder andere de factuur na en kunnen waar nodig in contact treden met de webwinkel.

    Mochten er nog vragen zijn, dan helpt onze klantenservice je graag. Je kunt de contactgegevens van onze klantenservice vinden op www.klarna.com/nl/klantenservice .

    Hoe dan ook een mooie dag gewenst!

    Groet,

    Selwyn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Said
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aan dit antwoord heb ik en vele anderen helemaal niks. Feit blijft dat klarna de betalingen int voor malafide bedrijven die oplichten met namaakspullen, niet leveren, dropshiftbedrijven enz. Zie onderstaande link waar een bedrijf als Klarna mee samenwerkt. Klarna zou zich moeten schamen en per direct samenwerking met zulke bedrijven moeten stopzetten. https://nl-be.trustpilot.com/review/designpro.be?page=3
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen