Klacht Klarna AB: klarna in combinatie met Believe GmbH en Design Pro aanmaning

M.J.C. Kosse

Ik heb een aanmaning ontvangen vandaag van Klarna. Ik had voor achteraf betaling gekozen omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Het product voldeed totaal niet aan de omschrijving en afbeelding foto. Ik kreeg per mail een betalingsherinnering maar dat kon ik toen on hold zetten omdat ik het product terugstuurde. Ik heb het product 2,5 week geleden teruggestuurd naar China met track en tracecode kosten €30. Ik heb altijd mailcontact gehad hierover met Design Pro. Nu staat in de aanmaning dat ik contact op moet nemen met Believe GmbH over de betaling, terwijl ik daar nergens contactgegevens over kan vinden. ik heb Design Pro weer gemaild dat ze de betaling stop moeten zetten. Ik heb Klarna proberen te bellen maar zonder succes. Wat kan ik doen?

Ik wil dat ze mijn betaling stopzetten want ik heb het product terug verzonden naar het adres wat in het herroeppingsformulier staat vermeld

Klarna AB
    Hi,

Bedankt voor dit bericht. Wij vinden het vervelend dat je problemen hebt met het retourneren van je bestelling. Indien je bestelling on hold is gezet, kan het zijn dat onze onderzoeksafdeling contact met je heeft opgenomen per e-mail om een onderzoek bij de webwinkel te starten. Zij stellen een aantal vragen in deze e-mail waar zij een reactie op dienen te ontvangen.

In deze kwestie adviseren wij dan ook deze e-mail te vinden en een reactie te sturen. Mocht je deze niet terug vinden of hulp hierbij nodig hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice. Je vindt de contactgegevens op www.klarna.com/nl/klantenservice .

Een mooie dag gewenst!

Groet,

Selwyn

Ook een klacht indienen over Klarna AB?