Klacht Klarna AB: Klarna lekker op tijd?

Leo8

Sinds een tijdje heb ik Klarna met gespreid betalen ivm de hobby.
Soms heb ik iets meer nodig dan anders en gebruik dan Klarna voor de wat grotere uitgaven en soms bestel ik pas weer iets na maanden zoals nu maar....
Wat schets mijn verbazing met een bestelling die ik probeerde te plaatsen dat de optie gespreid betalen niet meer mogelijk was en ik eens contact legde met Klarna waarom deze optie geweigerd werd aan het einde van het bestelproces? .
Zegt de dame in de chat "de optie gespreid betalen hebben we vanaf januari 2017 al niet meer" let op we leven vandaag op 10 maart 2017 en dan krijg je dit te horen na ruim 2 maanden verder en ook nog dat ik er zelf achteraan moest gaan anders had ik het nu nog niet geweten.
Ik voegde er aan toe "was het niet beter de klanten vooraf op de hoogte te brengen?" ook nog een nuchter antwoord "dank voor uw feedback we zullen dit meenemen" uh ja na ruim 2 maanden nog met een brief/mail dat ruim 2 maanden geleden die optie is komen te vervallen?.
Maar wat voor al die winkels die nu hun website aan moeten passen? er zijn denk ik shops die deze kosten niet willen betalen en de loze optie Klarna gespreid betalen laten staan voorlopig terwijl deze betaal optie niet meer mogelijk is.
Niet echt een schoonheidsprijs voor Klarna want zeg eerlijk weer een voorbeeld dat als bv de betaling niet op tijd komt en men geen antwoord geeft er per direct actie word ondernomen dus weer eens een voorbeeld dat het weer van een kant komt,zoals gezegd geen schoonheidsprijs voor dit.

Eigenlijk is de oplossing te laat maar om niet helemaal onderuit te gaan de klanten en de ondernemers op de hoogte brengen zodat het voor een ieder duidelijk is,ik denk dat veel winkels/shops Klarna in de toekomst niet meer zien zitten als de optie gespreid betalen weer terugkomt want dat voegde de dame er nog aan toe.

Klarna AB
    Beste L.H. Vos,

Bedankt voor het prettige telefoongesprek.

Naar aanleiding van uw klacht heb ik u gebeld om u meer informatie te geven. Ook ben ik blij dat u van uw kant extra toelichting heeft gegeven, waardoor uw verhaal voor ons nog duidelijker is geworden.

Vanzelfsprekend nemen wij uw terugkoppeling uiterst serieus en we zullen er dan ook ons voordeel mee doen.

Fijn om het op deze manier afgerond te hebben en ik wens u bovenal een mooi weekend toe.

Groet, Brian

Ook een klacht indienen over Klarna AB?