Klacht Klarna AB: Klarna ONBETROUWBAAR, SCHENDT VOORWAARDEN & WILT JE SNEL EN VALSELIJK EXTRA GELD AFTROGGELEN!

R. Manohar

Ik bestelde bij PerrySport op 6 april 2 ballen (waarvan alle gegevens duidelijk en compleet in kopje 'aanvullende gegevens' opgenomen zijn, oa bestelnr, factuur !), een Nike basketbal en een Adidas voetbal voor mijn zoon met optie achteraf betalen via samenwerkingspartner Klarna.
De belofte bij “achteraf betalen”is, dat je pas een betaalverzoek krijgt na ONTVANGST goederen. Zie leverancierswebsite met Klarna voorwaarden: https:www.perrysport.nlcustomer-serviceklarna
In de praktijk wordt deze VOORWAARDE STANDAARD AAN DE LAARS GELAPT!
De basketbal ontving ik ca 4 dagen later op 10 april, terwijl BETAALVERZOEK al 6 APRIL BINNEN WAS..?!
PerrySport stuurde een email dat de Adidas bal apart zeer vertraagd en na 2 weken pas door Adidas zelf zou worden verzonden, echter ik ONTVING BETAALVERZOEK KLARNA GELIJK op 7 april! Hoe is dat mogelijk..?!
Omdat de Nike basketbal relatief gauw na betaalverzoek Klarna binnen was betaalde ik dit op 13 april. Echter omdat het betaalverzoek Adidas bal helaas niet -ZOALS IN VOORWAARDEN BELOOFD!- parallel liep met de levering, wist ik niet meer dat er iets nog openstond. (ook omdat ik rond die tijd een longontsteking kreeg)

Verder ontving ik GEEN HERINNERING, maar gelijk een AANMANING per brief in mei inclusief E 13,50 aanmaningskosten. (en mocht er herinnerd worden, dan vis je die ene ielige e-mail niet zo makkelijk op door de skala aan niet serieuze ongevraagde reclame berichten .. inmiddels gelijk stopgezet!). Sterker nog, de meeste bedrijven herinneren minstens 2x zonder bijkomende kosten, wat een fatsoenlijke policy is..
Ik betaalde heden ONDER PROTEST de aanmaningskosten. Omdat ik dat buitengewoon unfair en onredelijk vind.

Heeft weinig zin om zaken te doen met zulke partijen.. Ik heb reeds een week geleden PER EMAIL EEN KLACHT INGEDIEND bij Klarna klantenservice ( PerrySport klantenservice), echter zonder reactie !!

(Ps. Van Klarna is bekend dat ze amper reageren, ook niet op mijn email en of je via doorverwijzing naar hun contact mogelijkheden weer afschepen, waarmee TOTAAL GEEN BEREIDHEID IS TE GAAN VOOR EEN FATSOENLIJKE OPLOSSING.. En doen dit soort online klachten in het algemeen af met een vage en algemene copy-paste reacties en KRINGVERWIJZINGEN.. zie maar de online klachten historie en wellicht de reactie op deze en eerder bericht..!)

Ik wil dat u wakker wordt en CONCRETE actie onderneemt a.d.h.v. dit CONCREET en VOLLEDIG BERICHT incl onderliggende gegegevens !!

1. kwijtschelden aanmaningskosten + terugstorten!
2. excuses werkwijze betaalverzoek proces

(ophouden met kringverwijzingen en nu oplossen !)

Klarna AB
    Beste R. Manohar,

Bedankt voor je bericht. Nogmaals, wij betreuren het dat je deze slechte ervaring hebt gehad met onze diensten.

Graag verwijs ik je door naar het antwoord op het eerdere bericht wat je op deze pagina had achtergelaten.

Groet,

Michel

R. Manohar
Zoals u kunt opmaken rommelt Klarna met eigen voorwaarden, negeert klant als deze bezwaar maakt en blijft als dekmantel een eenzijdig monotoon geluid v voorwaarden rondbazuinen. Komt HALSSTARRIG, KLANTONVRIENDELIJK en LISTIG over. Het listige v d werkwijze Klarna zit hem erin dat zij als factoring bedr die debiteuren ‘kopen’ (facturen zelf betalen en verhalen op klant) geen list of truc besparen om MAXIMAAL eruit te slepen. Vb BETAALVERZOEK VEEL SNELLER dan voorwaarden toestaan, HERINNEREN NIET OPVALLEND, en ZONDER duidelijk onderwerp met bijv “LET OP !” GEEN FATSOENLIJKE 2e HERINNERING, echter wel DIRECT DE DUIDELIJKE HARDE MOKERSLAG V AANMANINGSKOSTEN per brief. In dit proces mag je hemel en aarde bewegen maar je komt niet tussen. Een klein bedrag wordt als sluipmoordenaar groter! Jaarlijks verdienen ze miljoenen aan ons. Dus beste advies is, kosten betalen anders lopen die alleen maar op (evt klacht indienen) en voor de rest, wegblijven van hen!

Ook een klacht indienen over Klarna AB?