Klacht Klarna AB: Klarna presenteerd aanmaningen en dubbele incasso's, vóór betalings herinneringen!!!

content Niet opgelost
Moniek D.

Ivm verhuizing, storing pc in Januari. Geen betalings herinnering gehad! Wel dubbele incasso's! Aanmaning 1 dag voor uiterste betaal datum bezorgd. Ben altijd correct met betalen geweest. Nooit meer Klarna!!!!

De extra kosten aan mij vergoeden. Ben geen wanbetaler!

Klarna AB
    Beste mevrouw Driessen,

Ik wil je bedanken voor het melden van je klacht en zal je meer informatie geven!

We sturen voor elke factuur na de oorspronkelijke uiterste betaaldatum een kostenloze herinnering naar het e-mailadres waarmee de bestelling geplaatst is. Hiermee wordt de uiterste betaaldatum verschoven. Als we na deze uiterste betaaldatum nog geen betaling hebben ontvangen sturen we een herinnering per post met aanmaningkosten.

Mocht je onze kostenloze herinneringen voor deze facturen niet terug kunnen vinden raad ik aan om in de spambox van je e-mail te controleren of ze hier terecht zijn gekomen.

Daarnaast kun je inloggen op klarna.nl of onze app gebruiken. Hier is altijd terug te vinden welke facturen er open staan en wat de uiterste betaaldatum hiervan is. Daar kun je je facturen makkelijk met iDEAL of een eenmalige machtiging betalen. Ook kun je hier dag en nacht contact opnemen met onze klantenservice!

De reden dat je de herinnering per post zo laat hebt ontvangen kan te maken hebben met Pasen, jammer genoeg levert dit soms vertraging bij de post op.

In dit geval heb ik de uiterste betaaldatum van de facturen met een week voor je verschoven en ben ik je tegemoetgekomen door de aanmaningskosten eenmalig te verwijderen op de facturen die je noemt.

Hopelijk weet je zo voldoende. Ik wens je een mooie dag toe!

Groet, Kayleigh

Moniek D.
Tot op heden nog geen enkele!

Ook een klacht indienen over Klarna AB?