Klacht Klarna AB: Klarna rekent graag incasso kosten

Klachtnummer
# 96141
Gebruiker
Loveskary
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben onverwachts mijn baan kwijt nu eist klarna dat ik een factuur voor de 9 februari betaal dit gaat me niet lukken krijg geen uitkering die krijg je alleen als je asiel zoekt.
Heb zelf geen ontslag genomen als het wil weten.
Ik kan het wel voor de 16 februari betalen maar klarna dreigt met incasso bureau.
Komt er inderdaad een incasso bureau dan zijn ze mij als klant voorgoed kwijt.

De oplossing

Graag kans geven om het voor de 16 de over te maken.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,Klarna is een veilige achteraf betaalmethode. Als u kiest voor Klarna heeft u, na ontvangst van uw bestelling, 14 dagen om de betaling te voldoen. Wanneer u meer tijd nodig heeft, kunt u via Mijn Klarna de vervaldatum van uw factuur zelf met 10 dagen verschuiven. Ik zie dat u dezelfde vraag via meerdere kanalen heeft ingediend. Omdat wij u telefonisch niet konden bereiken, hebben wij u daarom een e-mail gestuurd om u uitleg te geven over de situatie.Ik verwijs u graag naar deze e-mail voor onze uitgebreide reactie.Groet, Ginny

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen