Klacht Klarna AB: Medewerker boos opgehangen

Klachtnummer
# 423549
Gebruiker
Ikbeal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een klacht over een medewerker van klarna, ik heb zojuist een medewerker gesproken met de naam dewi een Vlaams sprekende medewerker. Ik was met hem in gesprek over een vraag die ik had over een betaling. Hij raakte geïrriteerd om het feit dat ik niet goed begreep wat hij bedoelde. Hij heeft toen zonder pardon de hoorn erop gegooid!

Ik heb daarna weer gebeld en ben toen weg gedrukt. En bij de derde keer kreeg ik vriendelijke dame aan de lijn die mij goed heeft geholpen.

De oplossing

Medewerker aanspreken

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ikbeal,

    Bedankt voor je bericht.

    We vinden het uiteraard bijzonder vervelend als de geschetste situatie zich zo heeft voorgedaan. Wij sturen deze gegevens dan ook door naar onze klantenservice om dit na te laten kijken.

    Wel fijn om ook te vernemen dat een andere collega je goed heeft kunnen helpen met je vraag of probleem.

    met vriendelijke groet,

    Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen