Klacht Klarna AB: Misleiding door Trendcarpet

Corine

Ten onrechte een factuur ontvangen van 75,-- i.o.v. Trendcarpet:
Klachtnummer #347656

Beste Klarna,

Trendcarpet heeft inmiddels wel gereageerd op mijn herhaaldelijke telefoontjes naar nummer 070-8080145.
Trendcarpet adviseerde om mijn klacht via mail naar hun toe te sturen naar info@trendcarpet.se.
Ik heb op 11 febr een mail gestuurd met de volgende inhoud::

Aan Trendcarpet
Op 10 januari 2019 heb ik een carpet besteld via Trendcarpet.nl naar telefoonnummer 070-8080145. De afmeting van het carpet was 95x260 cm. Op die dag ontving ik een orderfactuur a 429,-- met ordernummer 106092
Mij was vermeld dat het carpet op voorraad was en dat het gratis geretourneerd kon worden wanneer het niet voldeed. Op jullie website staat: Bezorging (gratis verzending binnen de EU) en: Gratis verzending en retour.!!!!!

Een paar dagen later belde ik naar bovenstaande telefoonnummer 070-8080145 wanneer ik het carpet kon verwachten. Toen hoorde ik voor het eerst dat het carpet uit Zweden moest komen.

Op 16 januari ontving ik het carpet. De zelfde dag stuurde ik een mail naar info@trendcarpet.se dat ik het carpet wilde retourneren.

Op 16 januari ontving ik van Trendcarpet een mail dat het carpet eerst in de lengte in een worst gerold moest worden en daarna dubbelgevouwen. En dat het daarmee de 120 cm niet mocht overschrijden.

Op 23 januari 2019 is het carpet weer opgehaald. Omdat ik het carpet niet in mijn eentje dubbelgevouwen kon krijgen en vast te binden, heb ik de vervoerder gevraagd mij te helpen om een touw er om heen te binden.

Een paar dagen later ontving ik een factuur van Trendcarpet a 75,-- euro, gedateerd op 15 januari !!!, met de mededeling dat het carpet niet gevouwen was.

Het carpet was 260 cm lang, dat betekend dat het zelfs dubbelgevouwen nooit de 120 cm, die het niet mocht overschreiden, zou halen!!!!!!!!!!!

Ik hoop dat het voor u duidelijk is, dat ik ten onrecht een factuur heb ontvangen van 75,-- euro
Einde brief.

De volgende dag ontving ik van Trendcarpet een mail dat het mijn verantwoordelijkheid is, als er onderweg ets mis gaat met het carpet en dat ik de 75,-- moet betalen.
Zij zijn inhoudelijk niet op mijn brief ingegaan.

Klarna, ik neem vandaag telefonisch contact met jullie op. Ik heb sterk het gevoel, dat ik slachtoffer ben van misleiding.

Omdat Klarna heeft toegezegd na 3 weken te bemiddelen tussen Trendcarpet en mij, heb ik bovenstaande info getuurd.

Klarna AB
    Beste G. van Geenen,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat dit allemaal zo stroef lijkt te verlopen.

Wel heel goed dat je telefonisch contact met ons gaat opnemen, dan kunnen we alle mogelijkheden bespreken om je hier zo goed als mogelijk bij te helpen en bij te staan.

Mochten jullie ons hier een e-mail over willen sturen kan dat ook. Stuur deze dan naar hello@klarna.nl, dan kunnen we hier ook inhoudelijk op ingaan.

Een hele mooie dag gewenst,

Groet,

Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?