Klacht Klarna AB: Niet in loggen

Klachtnummer
# 406599
Gebruiker
Dams
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer jn te loggen via klarna maar het lukt me niet. Tijdens het proberen inloggen krijg ik op de scherm een beriht met er is een email gestuurd naAr u email adres. Maar ik krijg helaas helemaal biks binnen. Heb ook tussen de spams gekeken maar niks

De oplossing

Dat ik weer kan in loggen

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Dams,

    Bedankt voor je bericht.

    Het beste kunnen we je voor deze vraag doorverwijzen naar onze klantenservice. Aangezien dit niet gaat via de app omdat je niet kan inloggen wil ik aanraden telefonisch contact met ze op te nemen via telefoonnummer 0208082852.

    Groet, Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen