Klacht Klarna AB: Nooit ontvangen product.

# 532053
Mart

Mijn vriendin heeft onterecht en incasso rekenig gekregen van wish over een bestling die ze vorig jaar november bestld heeft maar nooit heeft ze deze ontvangen. Ik vind het onbeleeft dat je ze een mail stuurd en nooit reactie krijgt ze heeft zelfs de bestelling in de pauze stand gezet en toch krijgt ze die factuur om de betallen. Nooit meer wish.

De incasso in treken

Klarna AB
    Hi Mart,

Wat een vervelende kwestie!
    Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) kan ik enkel vertrouwelijke informatie bespreken die op jou betrekking heeft en niet op derden.

Om deze factuur bespreekbaar te maken willen wij je vriendelijk verzoeken om samen met de persoon welke op de factuur genoteerd staat telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je in dat geval met je meekijken en op zoek gaan naar de beste oplossing.
    Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 020 808 28 52. De openingstijden van onze klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 20:00 uur. Ook zijn zij op zaterdag telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 13:00 uur.

Groet,

Selwyn

Mart

Ook een klacht indienen over Klarna AB?