Klacht Klarna AB: ongelofelijk

Nvh90

Pakket besteld, verkeerde product geleverd.
Terug gestuurd a 25 euro, douane in china houdt het pakket vast, de verkoper zou het dus zelf moeten halen, heeft alle gegevens, en doet het niet.
Klarna heeft al sinds 2 maanden alle gegevens en ze doen helemaal niks.
eindstand, 63 euro voor een verkeerd product EN 25 euro retourkosten.
corrupt en niet veilig!

rekening terugdraaien en doen wat hoort.
Geen zaken meer doen met een verkoper die op deze manier te werk gaat.
Dit alles is volledig bekend bij onderzoek@klarna, al het bovengenoemde is al 3 x in de molen geweest en ondertussen is er nog steeds geen oplossing. Hopend op een oplossing uwerzijds.

Klarna AB
    Beste klant,

Wat vervelend dat er een verkeerd product is geleverd.

Mijn collega's aan de telefoon en in de chat zijn voor deze kwestie de aangewezen medewerkers om je hier verder mee te helpen.
    Zij kunnen je via een rechtstreekse verbinding snel en efficiënt assisteren en zo zorgen voor een betere klantenservice-ervaring.

Mijn excuses dat ik je niet persoonlijk hiermee kan helpen.

Je kunt met onze klantenservice chatten via de Klarna app of via https://app.klarna.com/login. Of je belt ze even op 020 808 2852.
    Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag voor je klaar van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Ons chatteam is 24/7 bereikbaar.

Een mooie dag!

Groet,
    Marleen
    Nvh90
    Beste,

De klantenservice blijft het al 2 maanden doorsturen naar het onderzoeksteam en het onderzoeksteam zegt doodleuk : de klant heeft geen pakketje ontvangen, je moet betalen.

En nog even ter duidelijkheid, ik heb het retour verzonden zoals dat jullie klant het graag wil, zijn eigen retourformulier etc.
    het heeft mij 25 euro gekost. De douane is gemachtigd om een pakket vast te houden voor inspectie, het enige wat de verkoper hoeft te doen is zijn pakketje ophalen. Het ligt ondertussen al 2 maanden in China bij de douane.

Mocht u de klachten niet kunnen behandelen, dan zet hier iemand op die mij wel verder kan helpen. Het onderzoeksteam doet steeds hetzelfde en er komt gewoon GEEN oplossing.

Jullie beleid van contact opnemen met de klant en het zelf uitzoeken is niet hanteerbaar, de verkoper blijft uit en jullie schuiven het af.

Corrupte bedoeling.
    Klarna AB
    Beste Nvh90,

Dat voor deze geplaatste reactie.

Het is natuurlijk bijzonder te betreuren dat de gewenste retour nog niet is verwerkt door de verkoper waarbij de factuur bij Klarna om die reden blijft openstaan.

Uiteraard kunnen wij een helpende hand aanbieden om dit "relaas" met goed gevolgd te kunnen afsluiten..Echter dient hiervoor wel contact te worden opgenomen met onze Onderzoeksafdeling (Dispute Resolutions) waarbij goed uitgelegd wordt wat er aan de hand is. Hoe meer informatie deze afdeling ter beschikking heeft, hoe beter zorggedragen kan worden om deze factuur te sluiten.

Juist om die genoemde reden zou het handig moeten zijn dat je een bestelling plaatst met Klarna "achteraf betalen" De situatie wordt bij een geschil natuurlijk als hinderlijk ervaren, echter zorgen wij dan voor bemiddeling tussen klant en webwinkel.

Via e-mail mag de situatie bespreekbaar worden gemaakt waarbij bijlagen als extra ondersteuning kunnen worden toegevoegd:
    Dit kan worden gestuurd naar: onderzoek@klarna.nl

Ik wens je een fijn weekend,

Met uiterst vriendelijke groeten,
    Patrick.

Ook een klacht indienen over Klarna AB?