Opgelost door Klarna AB: onterechte aanmaning

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157588
Gebruiker
Jans
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn 91-jarige schoonmoeder wordt al voor de tweede keer lastig gevallen met een aanmaning van Klarna, waarbij wordt aangegeven dat de vordering een bestelling bij Omoda schoenen betreft. Bedrag Euro 183,45. De vermelde naam op de aanmaning is onbekend en er zijn nooit "vachtlaarzen" besteld of geleverd.
Mijn schoonmoeder heeft de vorige aanmaning teruggezonden met vermelding van het feit dat de naam onbekend is en er nooit een bestelling gedaan is.
Volgens mij betreft dit een spookfactuur.

Gewenste oplossing

Verzoek is mijn schoonmoeder niet meer lastig te vallen met onterechte aanmaningen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat uw schoonmoeder aanmaningen ontvangt over een bestelling die ze nooit heeft geplaatst.

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik u telefonisch proberen te bereiken, echter zonder gehoor.

    Daarom wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar hello@klarna.nl met hierin een tijdstip waarop ik u kan bereiken. Wij zijn geopend op werkdagen van 08:00 uur - 17:00 uur.

    Zodra ik uw e-mail heb ontvangen neem ik op het gewenste tijdstip telefonisch contact met u op.

    Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst.

    Groet, Vera
  2. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik opnieuw geprobeerd om u telefonisch te bereiken. Omdat ik geen gehoor kreeg, heb ik u op uw e-mail gereageerd en de oplossing toegestuurd.

    Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, kunt u uiteraard reageren op mijn e-mail. Dan kom ik zo snel mogelijk bij u terug.

    Alvast een goed weekend toegewenst.

    Groet, Ginny
  3. Auteur
    Jans
    Datum
    snelle afhandeling en zonder gezeur.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen