Opgelost door Klarna AB: onterechte aanmaning

Jans

Mijn 91-jarige schoonmoeder wordt al voor de tweede keer lastig gevallen met een aanmaning van Klarna, waarbij wordt aangegeven dat de vordering een bestelling bij Omoda schoenen betreft. Bedrag Euro 183,45. De vermelde naam op de aanmaning is onbekend en er zijn nooit "vachtlaarzen" besteld of geleverd.
Mijn schoonmoeder heeft de vorige aanmaning teruggezonden met vermelding van het feit dat de naam onbekend is en er nooit een bestelling gedaan is.
Volgens mij betreft dit een spookfactuur.

Verzoek is mijn schoonmoeder niet meer lastig te vallen met onterechte aanmaningen.

Klarna AB
    Beste meneer/mevrouw,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat uw schoonmoeder aanmaningen ontvangt over een bestelling die ze nooit heeft geplaatst.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik u telefonisch proberen te bereiken, echter zonder gehoor.

Daarom wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar hello@klarna.nl met hierin een tijdstip waarop ik u kan bereiken. Wij zijn geopend op werkdagen van 08:00 uur - 17:00 uur.

Zodra ik uw e-mail heb ontvangen neem ik op het gewenste tijdstip telefonisch contact met u op.

Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst.

Groet, Vera
    Klarna AB
    Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik opnieuw geprobeerd om u telefonisch te bereiken. Omdat ik geen gehoor kreeg, heb ik u op uw e-mail gereageerd en de oplossing toegestuurd.

Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, kunt u uiteraard reageren op mijn e-mail. Dan kom ik zo snel mogelijk bij u terug.

Alvast een goed weekend toegewenst.

Groet, Ginny
    Jans
    snelle afhandeling en zonder gezeur.

Ook een klacht indienen over Klarna AB?