Klacht Klarna AB: Onterechte aanmaningen Fonq/Segoria

RC81

Herinnering op herinnering ontvangen (met oplopende kosten) van Klarna van een reeds betaalde rekening van Fonq. Vaak zonder gehoor. Eenmaal betaalbewijs bijgevoegd als bewijs waarop geen reactie. Weer een aanmaning binnen. Nogmaals contact opgenomen. Konden ze niets mee, want rekening was overgedragen aan intern bedrijf Segoria. Daar ging de communicatie een stuk minder klantvriendelijk. Pas toen, maanden later, kreeg ik te horen wat het probleem was. De rekening bleek direct aan Fonq betaald dus bleef de rekening bij hen open staan. Ik moet zelf maar terug vorderen bij Fonq en aan Segoria betalen. Om meer aanmaningen te voorkomen heb ik dit direct gedaan.
Hierdoor kan ik bij Wish nu ook geen aankopen meer doen.

Of het gehele bedrag terugboeken aan mij, zij hoeven niets meer aan Fonq te betalen.
Of het bedrag bovenop de normale rekening terug boeken aan mij. Dan ga ik zelf mijn best wel doen bij Fonq.
Ik ben namelijk veel te laat op de hoogte gesteld van het probleem.

En het betaalprobleem bij Wish oplossen.

Klarna AB
    Beste R. Corver,

Graag helpen wij u hiermee verder. Wat vervelend dat deze kwestie al zo lang duurt.

Wanneer u ons via hello@klarna.nl de betalingsomschrijving en uw geboortedatum doorgeeft kunnen wij u informeren over deze factuur.

Alvast hartelijk dank voor het sturen van de gevraagde informatie.

Groet, Marleen

RC81
Helaas wil Klarna hun eigen aandeel niet inzien. Ik heb nogmaals gereageerd per mail en uitleg gegeven. We wachten af...

Ook een klacht indienen over Klarna AB?