Opgelost door Klarna AB: Onterechte aanmaningen ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184087
Gebruiker
tonp
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Heb twee onterechte aanmaningen ontvangen voor geleverde goederen van Spartoo SAS. Deze goederen zijn door mij nooit besteld.
Ben waarschijnlijk slachtoffer van identiteits roof via internet. Ga hier aangifte over doen bij politie en justitie

De oplossing

Wil verder gevrijwaard worden van dit soort aanmaningen

6 reacties

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste meneer Peters,

    Ik zie dat u al met onze veiligheidsafdeling heeft gesproken. Dat is heel goed. Wij nemen dit uiterst serieus en willen graag dat dit op een goede manier wordt opgelost.

    Onze veiligheidsafdeling heeft u geinformeerd over de manier waarop we dit gaan afhandelen. Mocht u nog vragen hebben kunt u ook bij hen terecht. Ze helpen u natuurlijk graag verder.

    Ik wens u een mooie dag toe!

    Groet, Brian
  2. Auteur
    tonp
    Datum
    In overleg met de veiligheidsafdeling van Klarna heb ik de aangifte bij de politie aan hen doorgestuurd.
    Ze zullen per direct aan mij gerichte post over deze klacht blokkeren.
    Ik hoop dat dit tot een voor mij bevredigde oplossing leidt.
  3. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste meneer Peters,

    Bedankt voor uw reactie.

    Super dat u de aangifte aan de veiligheidsafdeling heeft gestuurd.

    Zij zullen de benodigde stappen voor u ondernemen.

    Hartelijk dank voor uw medewerking en ik wens u een prettige dag.

    Groet, Vera
  4. Auteur
    tonp
    Datum
    Ik wacht de voorgestelde stappen welke door Klarna voorgesteld zijn af.
  5. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste meneer Peters,

    Met dit bericht wil ik u laten weten dat de zaak is opgelost en afgesloten.

    Uiteraard kunt u voor meer informatie contact opnemen met onze veiligheidsafdeling.

    Nogmaals bedankt voor uw medewerking en een fijne dag gewenst.

    Groet, Vera
  6. Auteur
    tonp
    Datum
    Ben Klara erkentelijk om de snelheid en uiteindelijke afhandeling van de ingediende klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tonp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Klarna AB?