Klacht Klarna AB: Onterechte aanmaningen via Segoria

lc meeder

Niet mogelijk contact te krijgen zonder bestelnummer in te voeren, terwijl aanmaningen worden doorgespeeld aan Segoria voor NOOIT bestelde artikelen. Het lijkt wel een gewiekste afpersingsmethode, want dit is lang niet de eerste keer.

Zaakjes op orde brengen, geen onterechte rekeningen sturen en VOORAL bereikbaar zijn.

Klarna AB
    Hi Lc Meeder,

Wat een ontzettend vervelende kwestie!

Mocht je een factuur hebben ontvangen van een bestelling die je zelf niet geplaatst hebt, dan kan het zijn dat er misbruik is gepleegd van je gegevens. Dit zouden wij natuurlijk zo snel mogelijk met je willen oppakken, echter is dit niet mogelijk via een publiek klachtenkanaal.

Wij verzoeken je vriendelijk in deze kwestie telefonisch contact op te nemen met ons. Je kunt ons bereiken op het telefoonnummer 020 808 28 52 van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:00 uur.

Hoe dan ook een mooie dag gewenst.

Groet,

Selwyn

lc meeder
Bellen is met mijn werk geen optie. Bovendien wil ik alles zwart op wit hebben. Jullie melden niet eens om wat voor bestelling het zou gaan, en zonder ordernummer is er geen communicatie mogelijk. Afschuiven vind ik het.

Ook een klacht indienen over Klarna AB?