Klacht Klarna AB: Onterechte aanmaningskosten
Details
Klacht
Ik heb in april een 3 tal bestellingen gedaan bij Aliexpress bedragen 3,52, 3,66 en 7,58. Ik ben hey vergeten de goederen te betalen, natuurlijk heel stom. Ik heb nooit een herinnering ontvangen. Vandaag per post 3 brieven voor de 3 bestellingen met per brief een aanmaningskosten van 7 eur , dus 21 eur kosten voor goederen die bij elkaar geen 14 eur hebben gekost. Ik heb contact gezocht met klaarna die bereid was 1 van de aanmaningskosten te laten vervallen omdat het voor het eerst is dat ik een aanmaning krijg maar de andere 2 x 7 eur dus 14 moet ik betalen. Ik ben het niet eens met deze kosten. Ten eerste zijn deze buiten proportie hoog en ten tweede heb ik nooit een herinnering ontvangen. Ik heb altijd zoals klaarna zelf zegt op tijd betaald. Ik kan de factuurbedragen nu ook niet betalen want de iDeal die ze open zetten heeft de aanmaningskosten bij. Graag verzoek ik deze te laten verwijderen zodat ik de facturen kan voldoen.Gewenste oplossing
Ik wil graag dat de aanmaningskosten eruit gaan van het betaalverzoek zodat ik de facturen zsm kan betalen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.