Klacht Klarna AB: Onterechte incasso

Klachtnummer
# 625294
Gebruiker
Coco
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een automatische incasso ontvangen voor een bestelling die ik niet heb gedaan. Klarna kan de bestelling niet vinden in hun systeem, maar willen verder niet mee werken aan een oplossing.

Gewenste oplossing

Ik wil de onterechte incasso van mijn naam.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste C. Steenbeek,

    Hartelijk dank voor deze berichtgeving.

    Dat is natuurlijk bijzonder spijtig om te vernemen dat er zonder jouw autorisatie bestellingen zijn geplaatst door derden. Uiteraard kunnen wij hierin van betekenis zijn. Neem hiervoor contact op met de specialisten van onze veiligheidsafdeling om dit onder de aandacht te brengen. Dan kan er gekeken worden voor een oplossing.

    Klarna Veiligheidsafdeling
    Telefoonnummer: 0208082065
    Openingstijden: maandag t/m vrijdag 09.00 uur tot 17.00 uur.

    Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en een fijne disndag toegewenst,

    Met uiterst vriendelijke groeten,
    Patrick.

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen