Incassokosten terug storten en dat ik kan inloggen onder mijn emailadres. Het bedrag was 29 april betaald maar later terug betaald dat ik niet heb gezien.
Geboden oplossing
Helemaal geen oplossing ik heb gedaan wat is voorgesteld ...nummers keurig erbij geschreven..klantenservice gebeld super arrogant mens...mijn fout vond ze..nergens wordt ik mee geholpen...ook mijn account niet die niet werkt...
Status
niet opgelost
Beoordeling
3 reacties
Auteur
Klarna AB
Datum
Beste klant,
Wanneer bij een internetbetaling niet uitsluitend de betalingsomschrijving in het opmerkingenveld wordt genoteerd kan het betaalde bedrag niet door ons systeem op de factuur geboekt worden. In dergelijke gevallen wordt er een automatische terugbetaling in werking gezet.
Op de factuur staat duidelijk omschreven hoe de betaling dient te gebeuren. Bij betalingen via de Klarna app of via https://app.klarna.com/login kan de betaling niet fout gaan.
Neem even telefonisch contact op met onze klantenservice via 020 808 2852. Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag voor je klaar van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Zij kijken graag even met je mee. Ook waarom je niet kunt inloggen.
Een mooie dag vandaag!
Groet, Marleen
Auteur
a.w. van Delft
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Klarna AB
Datum
Privé
Privé bericht
Dit is onze laatste reactie
Deze reactie is verborgen
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Klarna AB?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.