Opgelost door Klarna AB: onterechte incassovordering

Keijl-weiss

Ik heb een aanmaning gekregen van Klarna terwijl ik nooit een herinnering heb gehad, dit is de 2e in korte tijd.. Mijn zoon van 13 heeft internetbestellingen geplaats en niet (volledig) betaald. geen aanmaning gekregen, anders had ik er iets mee gedaan, maar wel een incasso. de eerste betaald, nu dan de 2e waarmee ik NIET akkoord ga. Wettelijk gezien hoort dit ook anders!

eerst een aanmaning sturen

Klarna AB
    Beste,

Bedankt voor je bericht.

Wanneer je een bestelling plaatst bij een webwinkel en kiest voor Klarna nemen wij het e-mailadres over vanuit de betalingsomgeving. Naar dat e-mailadres sturen wij de factuur en na 14 dagen de eerste kosteloze herinnering.

Dat gezegd hebbende, je geeft aan dat deze bestellingen zijn geplaatst door je minderjarige zoon, dit is bij wet verboden. Je kunt met achteraf betalen van Klarna bestellen als je 18 jaar of ouder bent, hier zullen dan ook incorrecte gegevens zijn opgegeven.

Graag wil ik je adviseren contact op te nemen met onze veiligheidsafdeling via onze klantenservice. Deze zullen je verder assisteren met deze situatie. Je kunt onze klantenservice telefonisch bereiken via 020-8082852.

Groet,

Michel

Keijl-weiss
De incassokosten worden niet geïnd. Het komt eigenlijk niet door Klarna, maar door mijn zoon die onjuist gehandeld heeft......

Ook een klacht indienen over Klarna AB?