Opgelost door Klarna AB: Opgelicht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 280036
Gebruiker
EEA van Alphen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb artikelen besteld bij wish en betaald via ideal klarna,geld is van mijn bankrekening afgescheven maar wish heeft de bestelling niet ontvangen en mijn bestelling is niet geplaatst

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Wat vervelend dat de bestelling bij Wish niet geplaatst is, maar de betaling wel afgerond is.

    Ik heb ervoor gezorgd dat de betaling binnen twee weken terugbetaald zal worden naar de rekening waarmee de betaling is gedaan.

    Ik wens u een prettige dag.

    Groet, Kayleigh
  2. Auteur
    EEA van Alphen
    Datum
    Zal het in de gaten houden of t terug is gestort
  3. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw/meneer,

    Ik heb het nagekeken voor u en de terugbetaling is gestart. Binnen enkele werkdagen is dit zichtbaar op uw rekening.

    Ik wens u nog een mooi weekeinde toe!

    Groet, Astrid

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EEA van Alphen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld teruggestort gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Klarna AB?