Klacht Klarna AB: Opgelicht

Klachtnummer
# 406517
Gebruiker
ZouteHamster#734
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb netaaon voor een bestselling
Maar heb niks the gekregen

De oplossing

Terug betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat jammer dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. In zo'n geval is het natuurlijk zaak contact op te nemen met de webwinkel, ze gaan per slot van rekening over de levering hiervan.

    In onze Klarna app kan je de bestelling pauzeren door een probleem of retour te melden.
    De factuur wordt dan bevroren zodat je langer de tijd hebt om dit op te lossen met de webwinkel.

    Wil je de app niet downloaden, dan kan je ook inloggen via https://app.klarna.com/login.
    Mocht het niet lukken, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice via de chat in de app.

    Fijne dag!

    Groet,

    Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen