Klacht Klarna AB: oplichters

Klachtnummer
# 423661
Gebruiker
supernerd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

- Klarna stuurt geen betalingsherinnering maar gelijk een dure aanmaning met veel extra kosten.
- Klarna is geen 24/7 uur bereikbaar
- Inlog code wordt niet verstuurd
- Klantenservice niet na 20:00 uur op de telefoon

De oplossing

Een normale rekening sturen met een mogelijkheid die te betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,

    Bedankt voor je heldere bericht, we zullen dit ook stapsgewijs doornemen.

    Je geeft aan dat Klarna direct een aanmaning met extra kosten stuurt, dat is niet correct. Wanneer iemand kiest om met Klarna een bestelling te betalen zal deze de factuur ontvangen op het e-mailadres wat is opgegeven tijdens het bestelproces.

    Dit e-mailadres gebruiken wij ook om een eerste gratis herinnering te sturen, dit wanneer er na 14 dagen nog geen betaling heeft plaatsgevonden. Pas weer 14 dagen daarna zal er een herinnering per post volgen met extra kosten. Mocht je de e-mails niet ontvangen is het aan te raden de spam te controleren.

    Ook heb je altijd een overzicht van de facturen via onze app. Mocht je daar geen inlogcode voor ontvangen is het daarvoor ook aan te raden de spam te controleren. Als het dan nog niet lukt is het aan te raden dit voor te leggen aan onze telefonische klantenservice, die inderdaad tot 8 uur s'avonds bereikbaar is. Onze klantenservice is via de chat trouwens wel 24/7 uur bereikbaar.

    Met vriendelijke groet,

    Michel

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen