Opgelost door Klarna AB: Overboeking van een bedrag, terwijl ik niets heb besteld.
Details
Klacht
Er is (op 8 december j.l.) een bedrag ad €163,00 van mijn rekening afgeboekt. Ik heb niets besteld bij genoemd bedrijf. Ik ben er ook geen klant. De omschrijving van de bestelling is: Miinto NL 2913436479999664 Ik heb opdracht gegeven het bedrag terug te boeken naar mijn rekening. NB: Omdat ik niet dagelijks mijn bankafschriften controleer, heb ik de transactie vandaag (12 december) ontdekt. Ik wacht de terugboeking van het bedrag af. Vraag: Hoe komt het bedrijf aan mijn bankreknr. terwijl ik geen klant ben?Gewenste oplossing
Het bedrag terugboeken op mijn bankrekening nummer.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.