Klacht Klarna AB: Pakketje geweigerd, blijf rek.ontvangen incl incassokosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567770
Gebruiker
J.Megens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje geweigerd, toch rekening en incasso kosten

De oplossing

Als je vraagt niets meer te sturen, word het toch verzonden!,los dit op aub geen rekening, geen incasso kosten meer

1 reactie

  1. Auteur
    Klarna AB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Heer / Mevrouw.

    Dank voor de geplaatste reactie.

    Jammer van deze ongelukkige samenloop van omstandigheden. Op dat moment heeft de webwinkel de door jouw gewenste retour niet doorgegeven aan Klarna. Omdat het moeilijk te beoordelen is via dit kanaal of de betreffende factuur hiervoor gepauzeerd werd voor betaling is mijn goed bedoeld advies om even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kan direct gekeken worden wat er voorafgaand heeft plaatsgevonden en waarom deze zonder kennisgeving is overgedragen aan incasso.

    Zie hiervoor onderstaande contactgegevens:

    via chatsupport (24uur iedere dag bereikbaar) of via de Klarna app: https://app.klarna.com/login

    Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via: 020 808 2852. (lokaal tarief)
    Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00 uur tot 18.00 uur. Op zaterdag van 09.00 uur tot 13.00 uur.

    Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten,
    Patrick.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.Megens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen rekening , geen incasso, afsluiten, niets ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Klarna AB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen